Ако је Дрина у време Обреновића била пловна, и ако су сплавови стизали до Земуна, нема разлога да тако опет не буде. Прошло је више од 60 година од изградње ХЕ ''Зворник'', првенца на Дрини, и време је да се на овој реци уради нешто капитално, а то је пре свега, утврда десне обале, од бране у Малом Зворнику до ушћа у Саву, у дужини од око 70 километара. Ово је рекао градоначелник Лознице Видоје Петровић, у широј изјави за најтиражнији српски дневник ''Вечерње новости'' залажући се тако да се уз пловљивост реком уреди десна обала корита и почне решавати вишегодишњи проблем девастирања земљишта са хиљада хектара плодних ораница.
- И речне барже и туристички бродови могли би да плове од Београда Савом и Дрином до Малог Зворника, као у добра стара времена, када је 1903. од Београда до Зворника пловио пароброд ''Казан''.
- Сам пројекат могао би да има карактер пограничне сарадње, са општинама Бијељина и Зворник а добио би вероватно подршку и европских предприступних фондова јер би и економски био профитабилан, навео је градоначелник Лознице Видоје Петровић. Његова визија је да се на овом пројекту додатно упосли грађевинарство, водопривреда али и уреди експлоатација камена са ЈП ''Србија-шуме''. Овакав подухват добија на значају и самом чињеницом да је израђена и пројектна документација за аутопут од Новог Сада, преко Руме, Сремске Митровице, Шапца и Богатића до Лознице.