Стотине метара филмске траке, пуни нотеси вести као и честа телефонска јављања у ''живе'' програме најкраћа су илустрација из дводеневне посете новинара туристичких редакција Лозничком крају. Њихова четрнаесточлана експедиција понела је из овог дела Подриња обиље факата о све садржанијој туристичкој берзи, која се профилише у развојним плановима града Лознице. Новинарска клијентела се најпре уверила у савршену предусретљивост Туристичке организације Лознице, која је овај пројекат популаризовала и осмислила без буџетских трошкова. Посетили су планински конак ''Милица'' Буде Матића, јединствен спој традиционализма са модерним добом (дегустирали специјалитете из старе фуруне), посетили и коначили у најмлађем хотелу ''Браво'', уверили се у понуду ''Ад Дринум-а'' и ''Специјалне болнице'', на светлосној панорами провели тренутке за незаборав у Тршићу, Гучевским вајатима, крај Дрине у ''Сунчаној реци'', са Гучева испратили у бистра небеска пространства ''Кобрине'' параглајдеристе... А били су и у Троноши да би дочарали специфичности верског туризма. Посленике''седме силе'' у име града поздравила је и део времена за дијалог уступила Мирослава Пејица, народни посланик .Ана Милашиновић, главни и одговорни уредник крушевачке телевизије ''Навигатор'' изразила је задовољство туристичким потенцијалима Лознице јер су груписани на кракој раздаљини и све похвале упутила на форму и садржај градског сајта.