Градска управа Лознице омогућила је Лозничанима да с првим данима нове године лакше долазе до одговора из делокруга Закона о доступности информацијама од јавног значаја. До 15. јануара одвија се пробни рад Локалног информационог сервиса (ЛИС-а) који се заснива на подизању капацитета локалне самоуправе кроз пројекат Министарства информатике и информационог друштва ради бољег повезивања са јавним предузећима, утврђивања комуналних приоритета и вести из Градске управе. У пробној вези са градском управом већ месец дана су предузећа „Наш дом", „Топлана", „Паркинг сервис" и ЈСП „Лозница" а када се стекну технички услови укључена ће бити и предузећа „Град", „Урбоплан", „Водовод и канализациоја" и ЈП „Дирекција за развој и планирање Бања Ковиљача". Све захтеве грађани могу проследити мејлом lis@loznica.rs, затим у Градском услужном центру код службеника на шалтеру број 13., или на крају, телефоном 015/879-231.